Saturday, January 1, 2011

Pelakon Adamaya Meninggal Dunia

2011 merupakan permulaan detik baru dalam kalendar kehidupan kita semua. Namun dalam kegembiraan selepas menyambut ketibaan 2011, Terbiut tiba-tiba dikejutkan dengan berita kematian seorang pelakon Adamaya, iaitu Faizal Yusup yang juga memegang watak sebagai Dani.

Faizal Yusup (kiri) antara watak utama yang menjayakan drama Adamaya

Mungkin first time korang tengok entri Terbiut agak serius kan? Well, bukannya apa. Aku memang minat giler dengan cerita Adamaya. Memang tak pernah miss la (mungkin ada Lisa Surihani kot). And bila dengar jer berita sedih ni, secara tak langsung hati terdetik untuk buat entri ni sebagai penghormatan terakhir buat Arwah.

Arwah meninggal dunia pada 01.01.2011, jam 1.45 petang tadi akibat serangan sakit jantung. Umur baru jer 33 tahun. Innalillah.

Apapa pun, Alfatihah buat Arwah. Moga ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Takziah juga diucapkan pada keluarga Arwah dan juga isterinya.

23 org terbiut:

d_tieah said...

Al fatihah..
Takziah buat keluarga arwah..

wa khairul onggon said...

Nang sik sangkak eh.. dekat2 umur ya haha.. Bykkan amal.. :P

Al-fatihah..

Ibu Iman said...

al-fatihah..

tp karektor dani dlm adamaya nang best la... geram ada, lawak pn ada juak nangga olah nya dlm cerita ya

SweetyMui2 said...

alfatihah..tedah ngan nya ow..gik mudak da jak..

Queen Bunga said...

sedih. :(
Al-Fatihah.

erolnukman said...

aok..aku pun suka nya blakon..dlm cerita nya megang watak jadi pompuan ya pun best..lucu juak nya..Alfatihah...

Heidi Shafiq said...

al-Fatihah utk beliau..

HonEyBuNNy said...

al-fatihah.......

Jue said...

RIP
sik sangka hor

y u y u Z u l a i k h a said...

sedehh nyee :(

yuyu pun suke sangat kat dia... dia belakon best :(

BSI-BSR-VIVIAN said...

lakonan nya bagus..berjaya polah kmk sak ati tga..huhu al-fatihah...

Ninie Nordin said...

mun cita tok ng sak ati mek ngga nya. huhuhu. dh ajal nya bha.

AL FATIHAH -__-

kurt @syamaizar said...

so sad, my peberet actor ya..stat nya blakon 'Neon' dlok..wataknya jd pondan, org jawa la, tp muka slmba jak..hehe..Faizal, smga tenang d sana..Al-fatihah.

Hajib said...

alfatihah....

baruk 33 tahun dah kenak serang jantong.. kesian... huhuhu

Lovely Emy said...

sedihnya, al-fatihah, dah lah muda lagi kan.. :(

Embun Malam said...

Al Fatihah... mudak sik mudak... dah janji kita ngn NYA...

Ms Tikot said...

Al-Fatihah... setiap yg hidup pasti akan kembali kepada NYA. X kira tua atau muda.

Faizal n Fashitah said...

Dear all,
Sama-sama kita sedekahkan Fatihah buat arwah. Memang agak mengejutkan bila dengar berita ni. Namun Allah lebih menyayangi arwah. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang beriman. Sekali lagi, ucapan takziah buat keluarga dan isteri arwah.

Dim Benihana said...

takziah buat keluarga arwah...

Big Momma said...

sik ku tau this is the faizal mentioned.... aieee... mek suka lakonannya, sempoi macam zulhuzaimy...

agik muda ....

kata kila said...

al-fatihah

Redbloodsnow said...

TERKEJUT OW DGR NYA NINGGAL. TEDAH NYA. AL-FATIHAH

Siti Mashitah Saidin said...

al fatihah~

suka gak tgok adamaya~ ada download cita tuh~