Friday, March 11, 2011

Gambar Terbaru Kejadian Tsunami Di Jepun

Semalam kita tiba-tiba dikejutkan dengan berita kejadian gempa bumi di Jepun berukuran 8.9 magnitud sekaligus menyebabkan tsunami setinggi empat meter melanda sekitar bandar pesisir perairan Jepun. Ratusan kereta, bot, kapal, rumah, malah kapalterbang kecil telah dihanyutkan tsunami menghala ke kawasan penempatan dan bandar yang menyebabkan kerosakan teruk. Angka kematian setakat ni adalah 300 orang manakala ramai lagi masih hilang. Berikut merupakan gambar-gambar terbaru susulan kejadian tsunami di Jepun..











Apa-apa pun, semoga rakyat Malaysia di sana selamat hendaknya. Dan semoga negara kita Malaysia sentiasa aman, selamat dan tak sampai ditimpa bala bencana alam macamni. Oklah, aku nak mandi dulu. Salam all, have a nice weekend and chow!

9 org terbiut:

fLo said...

arap xbyk yg terkorban hooo...pity them...huhuuhu

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

otomen tu membantu lgsung. grr..


semoga sume selamat kat sana :)

airaniez wirdani said...

Harap semuanya ok.especially student & rakyat Malaysia di sana..amin~

AmirFX said...

Godzila ngamuk asaku... Sik kenak berik makan... haha..

SyedGraphiX said...

tu mmg otomen btul ke or edit?

[tErOmPaH bIrU] said...

gamba no.2 ya lok! cam lam movie jak rupanya oh!! seyesly scary merry LAH :|

Mrs. Ichiban said...

Bingong juak lah...kawan2 kmk byk sia. :(
family angkat adik ipar kmk kat fukushima ya sik dpt dicontact terus. camne ndakkah sidak ya...

willie a.k.a reptoz said...

Kesian...semoga survivors tabah menghadapi dugaan. Otromen tido kali masa ya..

Redbloodsnow said...

petanda kiamat dh semakin dekat... :(